متن آهنگ محال
تاريخ : جمعه 25 مهر 1393برچسب:, | 12:10 | نويسنده : sarina

این متن آهنگ محال مهدی احمدونده که بتازگی نشر شده خ قشنگه

من خ دوسش دارم حجمش  کمه اگه خواستین دانش کنین

 
 
عکس عاشقانه
محاله گریه کردنام یه روزی از یادم بره
دوباره یادم اومدی دوباره عکس و خاطره
بازم هوای ساعتو دقیقه های بودنت
محاله از یادم بره یه لحظه عطر پیرهنت
میخواستم عاشقم بشی اما دلت یه جای دیگه بود
خواستنت اما خواستنت برای من زیادی بود
دوباره تنهایی مو من به پای قسمت میزنم
دیوونه تر میشم از این زخمی که عشق زد به تنم
دیوونه تر میشم که این دیوونه بازی مد شده
که بعد رفتنت برام عکس تو مث بت شده


نظرات شما عزیزان:

october girl
ساعت14:45---28 دی 1393
سلام عزیزم میشه نوشته هاتو با این رنگ ننویسی؟به زور خوندمش
پاسخ:باوشه خخخخ


ستاره
ساعت16:40---9 آذر 1393
سلام ساری جون وای وای وای خــــیـــلی ببـــــــــــــخشید چن وقته نتم قطع شده بود درسامم زیاد،حسابداری دانشگاه پیام نور قبول شدم.در ضمن مرگ مرتضی پاشایی رو ب همه ی هوادارانش تسلیت میگم وقتی شنیدم خیلی ناراحت شدم.
پاسخ:سلوم عسیسم خاهش مبارکههههههههه حسابداری خ رشته خوفیه بازار کار داره موفق باشی ارررره من خ دوسش داشتم حیف شد


ستاره
ساعت16:48---25 مهر 1393
خ آهنگ قشنگیه دوسش دارم
پاسخ:واقعن؟ ارره خ قشنگه راستی چی قبول شدی دانشگا؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: